_Valencià _Español _English

 

Centro de Artesania Comunitat Valenciana

Generalitat Valenciana

Està a: Inici / Notícies /

Bags, Shoes and Objects Design: Màster en Artesania Contemporània

05.07.2022

Foto de la Noticia
Si estàs en possessió del Document de Qualificació Artesana pots aprofitar del 10% de descompte que ofereix Barreira Art + Disseny per a estudiar el Bags, Shoes and Objects Design _ Màster en Artesania Contemporània, un màster que compta amb un gran reconeixement en l'àmbit nacional.
<*br> Aquest Màster està enfocat als processos artesanals i industrials per a la creació de calçat, bosses i objectes en pell o altres materials, comptant amb la participació de professionals de primer nivell, i inclou experiències formatives nacionals i internacionals durant el seu desenvolupament.

Per a rebre més informació sobre el màster pots contactar amb Barreira A+D a través del correu barreira@barreira.edu.es o en el telèfon 961130354.

© 2010 Centro Artesanía Comunitat Valenciana. Generalitat Valenciana

Mapa del llocIniciAvís LegalPólitica de privacitat